Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Orkar inte mer!!!!!!

Publicerad 2011-02-06 17:04:09 i Allmänt




När fan ska eländet vända!??
Va och kolla bilen idag inför bisiktningen. SKITBIL! 
Hela undersidan e sönder rostad. Ända upp till golvet. Trösklen håller på att vittra sönder och fjädrarna e kassa o lika så bromsarna. 
Så genom en snabbkoll så va jag redan uppe i 6000:- och då har de inte ens öppnat motorhuven!
Jag skiter snart i alltihop.



Orkar inte mer!!!!!
Kan lika gärna ge upp, hur mycke jag än försöker så räcker det aldrig till.  Ska tydligen aldrig få min ekonomi till att gå ihop. Det kan lika gärna gå åt helvete alltihop.

FUCK LIFE!
FUCK MY LIFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela