Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Denna huvudvärk....

Publicerad 2011-02-23 21:03:50 i Allmänt

.... går mig på huvudet!
(Lite skämt MYCKE alvar)
Har fruktansvärt ont i huvudet. MÅSTE ta tag i detta o gå till doktorn!!! Men det e ju inget roligt alls och gå dit. Suck...

Ja jobbat har jag gjort idag iaf. Efter jobbet va jag o myste med Minna hos farmor o farfar. De hade bakat bullar o chokladbullar. Mmmm, sååå gott!! <3
Nu ikväll e hon med sin morfar o kollar på handboll. IFK tröjan e på o de sitter väll o skriker sig hesa i arenan.
Morfar skrev på sin status på FB att han va o kollade på handboll med sin bästis. <3 Man blir såå glad i hjärtat. :)
Det betyder ju lite extra eftersom Minna inte har någon kontakt med sin pappa.
E så evigt tacksam för att hon har en så bra relation till sin morfar o till min farmor o farfar. Ja o Frida o Morbror oxå. <3
Min pappa har ju Minna varannan helg när jag jobbar så de har ju byggt upp sin reation ganska länge nu. Å hos farmor o farfar e hon ju på loven och ibland när jag jobbar helg oxå.
Minna Älskar ju sin busiga Morbror oxå o Frida o Love ska vi inte prata om. :)

Jag blir så arg ibland på "pappan" som inte bryr sig. Blir ibland orolig över hur hon mår över hans strulande. 
Blir arg för att alla barn ha rätt till 2 föräldrar. Men han kan inte ens ta hand om sig själv.  
Ja ja jag ska inte klaga för jag o Minna har en mycke bra relation, men ibland när man ska ta stora beslut hade det varit skönt att vara 2 om det beslutet.

Imorgon jobbar jag heeeela dagen. 7-17 Bläääää! Men det e sista gången ever nu. Nytt schema 1mars. Det ska bli skönt o slippa dem helvetesturerna till 17.

 

 


Ha en bra kväll, nu ska jag inta soffläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela