Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Inte kunnat sova

Publicerad 2011-08-26 13:16:14 i Allmänt

Fan vad jag hatar dessa myrkrypningar.
Igår hade jag dem både i ben o armar! Va på apoteket och köpte Magnezium tabletter. Det skulle tydligen hjälpa sa dem. Har iof bara ätit dem i 3 dagar och de sa 1 månad. Kanske inte ska dömma ut dem ännu??

måste säga TACK för kommentarerna! Jätteroligt att läsa dem!! <3<3

Just nu sitter jag o dricker mitt kaffe. Minna kommer närsomhellst.
Då ska jag diska morondagens disk eftersom jag hade migrän igår så tar jag den idag istället!
Sen ska vi shoppa skor. Gympaskor, gummistövlar, och höstskor! Allt e för litet. Ungen har vuxet från str 32 till str 34 i sommar!!!! Helt otroligt.
Så det e bara upp med plånboken. :)
Passar på att ta Willys oxå när jag ändå e där liksom! <3

Vill bara säga att jag har väldens bästa svägerska! Hon e underbar! Min ängel! Puss på dig!

Sen finns det folk jag saknar från några år tillbax. Vad som gick fel kan jag inte direkt säga. Men det e väll så. Man växer ifrån varandra? Eller va det det vi gjorde? Igentligen?
Tänker på er ibland!

Nu ska jag fortsätta med en kopp kaffe till och sedan ta tag i mina dagssysslor!

Kommentarer

Postat av: allelisia

Publicerad 2011-08-26 19:35:17

jag undrar om jag är inräknad där..... hhmmmmm <3

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-08-28 22:09:42

Trist det är när det blir så, vänner är viktigt i livet <3

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-08-28 22:14:13

Hoppas tabletterna hjälper, låter hemskt! Ta hand om dej <3

Postat av: Frida Lindqvist

Publicerad 2011-08-28 23:27:04

Du är un underbar snäckan <3 <3 <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela