Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Åt helvete med allt!!!!

Publicerad 2011-08-30 17:00:38 i Allmänt

Som ni vet är jag ju Bipolär2. Detta innebär vissa svårigheter i livet som tyvärr hinner ifatt en förr eller senare. Detta har hänt nu!
När jag har ångest handlar jag för att må bra o när jag e glad handlar jag för att unna mig!
MEN, när man handlar utan pengar....
Nu har det sketit sig totalt!!
Nu e fogden mig i haserna!! Å jag bara gåter o gråter!
Fatta vilken skam detta är!! Mår piss! Men det e lika bra att erkänna att jag e en jävla looooser!!!
Orkar inte mer nu.Snart sitter jag i väggen igen. Känner ångesten krypa under skinnet på mig! FAN!!
Varför gör jag så här mot mig själv!!!???
IDIOT!

Nu har Minna åkt med Niclas till brottningen.
Får se vad hon tycker om det. :) Hon sa igår att hon hade fjärilar i magen. <3
Det e tur jag har henne så jag orkar kämpa! Älskar dig min älskade unge!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-08-31 16:58:49

Åh Linda, Linda... Va ska man ge för respons på detta.. Har du funderat på att låta någon annan ha hand om din ekonomi ett tag så allt kan reda upp sig? Vad tyckte nu Minna om brottningen? :) Kramar

Postat av: Veronica Mårtensson

Publicerad 2011-08-31 18:53:21

ja usch de e inte kul :( sitter oxå och handlar på nätet för att må bättre ibland men har precis slutat med det för att jag e oxå på väg att hamna så pass efter. Ja usch det e inte lätt att ha det så. Jag visste inte att du hade Bipolär, jag tycker du e jätteduktig <3 som kämpar på som du gör. styrkekramar

Postat av: Sara

Publicerad 2011-09-02 12:37:07

Älskar dig! Du är min idol, det har jag sagt förr, finns inget som du inte klarar av, finns bevis på detta! Om någon kan ta sig upp till ytan igen är det ingen tvekan om att det är du! DU är guld värd! Tänk på vart du varit och vart du e idag, där har du beviset! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela