Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Snööööööö

Publicerad 2010-11-24 17:29:37 i Allmänt

Lagom till advent kom snön. Jag tycker det e mysigt med snö om man bara hade sluppit allt slask.
Det va INTE kul att köra till jobbet imorse kan jag säga. Halt o inte plogat någonstans.
Men nu e det mysigt. Minna kom precis in o bad om morot till snögubbens näsa. :)

Nä annars inget nytt.
Minna har genrep imorgon kväll inför sjungandet med Calle på fredag. Ska bli kul.

På lördag kommer Min lilla Ehjja o hennes kille på besök. Sen blir det antagligen utgång. :) Jippi!! Det va länge sedan jag va ute. Så det ska bli skoj! Om jag nu kan lösa så att Minna kommer till dansen på söndag morgon/fm. Så vi får se hur vi löser det.

Nu väntar jag på att Malin ska komma hem så att jag kan komma ner i förådet (hon har stulit med sig nycklen). Jag har nämligen lyckats gömma Minnas vinterkläder någonstans o jag e inte människa att hitta dem så nu håller jag tummarna för att dem ligger i förrådet.

Ha en underbar kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela