Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Söndag idag!

Publicerad 2010-05-16 12:35:43 i Allmänt

Tråkiga söndag! Regnar o regnar! :(
När ska sommaren komma?? Någon vidare vår har vi inte haft iheller. Kunde vi inte vara värda lite värme efter vargavintern? Suck!


Jaha, på jobbet e det massa som händer. Vi har fått 2 nya chefer.... Å en massa om organisering hela tiden. Men man ska vara opptimist.

Igår försökte jag att storstäda här o jag tänkte fortsätta idag. Känns skönt när man har fått tid till att göra det. Har bara toa o golvvård kvar. Tänkte kolla om det finns tid i tvättstugan oxå.
Sen blir det promenad till affären med Ketty. Behöver handla lite bröd, fil, smör o potatis. ALLT e typ slut.

Minna va ju på ortopeden i fredags. De tog bort gipset!!! E inte det lite tidigt att ta bort gipset efter bara 3 veckor?? Nu e foten blåare igen o svullen o hon har ont! Ska det verkligen vara så? 
Ska ringa till Ortopeden imorgon o prata med dem. Tycker det verkar konstigt allt ihop. Att de inte ens kollar om den e läkt. Ingen rönken ingenting!!!!! Läkaren bara tittade o sen gick hon. Eeeeeh?? Hur kan hon säga att det e bra? 
 
Annars har det väll inte hänt så mycke. Har jobbat, varit på Änglatimmar, o på Oriflamemöte.
Tiden bara springer iväg, o tur e väll det. HATAR när tiden bara kryper fram. Finns inget värre än att ha tråkigt!
Snart är det Semester. JIHOOO!!
Sovmorgon o lugn o ro. Hoppas på varmt o skönt så man kan sola o bada!
Kanske en tur till Lisseberg o en tur till Skånesdjurpark.
Lite Stenshuvud, o andra mysiga fika utflykter..... :))

Nä nu får jag ta tag i min städning. Innan tiden springer förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela