Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Vårkänslor

Publicerad 2010-03-26 21:01:04 i Allmänt

Veckan som gått:
I måndags va jag ledig från jobbet. Städade o fixade lite. Cyklade upp till affären o ett ärende till banken. Sen hade jag lovad Diddi att hjälpa henne med en Oriflamevisning så det va bara att gå hela långa vägen ner till Önos för att ta bussen med byte ut till Näsy. Fy fasen säger jag bara. Tur man inte åker buss så ofta längre.
Visningen gick bra.
Alla verkade nöjda o Diddi skrev in en. :)

I tisdag jobbade jag kvällen. F`s mamma hjälpte mig med stjuss in till stan. TACK SNÄLLA U !!!
Sen kom UNDERBARA SARA och lämnade min bil som UNDERBARA HÅKAN hade lagat till mig! TUSEN TACK!! Vad skulle jag gjort utan er??
Jag e skyldig er en stoor tjänst!

Onsdag:
Jobbade 7-16
Hem, äta och sedan på Oriflame möte med min nya Regionschef. Detta kommer att bli super. Vilket härligt gäng vi är!!

Torsdag:
Jobbade 7-13, gick till Torget o handlade lite vårblommor. Penseèr, krokos, påskliljor. Planterade dem i kruka när jag kom hem o ställde  utan för ytterdörren. Så fint, o så härligt! Äntligen är våren här!!!
Skulle tvättat på kvällen, men va konstig i kroppen. Yr o svimfärdig så jag struntade i det.

Fredag alltså IDAG:
Varit Ledig o inte gjort ett dugg! Har varit konstig idag me. Yr o svimfärdig. Känns som jag e på en båt på ett stormande hav.... Jätte otäckt!
Duschade o sen somnade jag på soffan.
Hade ett märkligt samtal oxå idag. Kanske hade Mia på änglatimmarna rätt.... Humm??
Konstigt känns det iaf.
Sen kom min far o hämtade Minna. jag va inte kapabel att köra bil med mitt tillstånd. Hon ska vara där till imorgon och sedan lämnar han henne hos min farmor o farfar där hon ska vara till söndag kl 14.00
Jobbar nämligen helgen så...

Nästa helg fyller jag år!
Kan inte riktigt fatta det. Känns inte så.

Nu ska jag gå o sova tänkte jag. Kanske e det sömnbrist som gör att jag mår som jag gör??


Natti o ha en nice helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela