Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Doktorn imorgon

Publicerad 2010-03-10 21:45:26 i Allmänt

Imorgon ska jag till doktorn och få reda på om jag ska börja jobba igen eller inte.
Jag kan väll inte riktigt avgöra om jag orkar eller inte eftersom jag typ bara är.... Så länge jag gör det jag orkar o vill o kan ta det i min takt e ju allt bra.
Så vi får se.....
Ta dagen som den kommer!


Idag har jag tvättat typ hela dagen.... Tur jag har som kan ha tvättstugan hela dagen, så jag kan tvätta i min takt. Ja det är ju inte alltid man kan det men idag va det ingen annan som ville tvätta vilket jag tyckte va väldans bra. ;)
Minna har lekt med sin kompis o allt har lunkat på.
En ganska ok dag då jag inte grubblat för mycke. Det får man vara nöjd med.

Tack igen för alla fina komentarer. Ni glädjer mitt hjärta!


Natti L

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2010-03-11 11:33:58

<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela