Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sjukdommar hägrar

Publicerad 2010-01-27 14:44:40 i Allmänt

My good vad ont i halen jag har!
Det e helt sjukt. Har inte kunnat sova på hela natten pga min hals. :(
Hostar, o värker som fan o har dessutom ingen röst kvar. Men Minna tycker det e skönt. Jag kan inte gnälla på henne iaf. ;)
Minna själv är precis frisk från maginfluensan/vinterkräksjukan.
Hon kräkte hela natten mellan söndag o måndag. Stackars lilla Lotta. <3

Ute är det snöstorm.
Vilken vinter vi har haft.
Tror aldrig jag har upplevt en sådan vinter någon gång. Det har varit snö varje dag sedan veckan innan jul! Man e ju glad om man har snö 1 vecka i februari i vanliga fall.
Jag o Malin va i Yngsjö i lördags. Havet va fruset!!!
Man kan inte fatta att det e sant bara!
Det kändes som man va på Antarktis....

Iaf så min halsont gör att jag inte kan röka. Så jag va o köpte plåster igår. Nu ska jag försöka sluta med dumheterna!!
Håll tummarna.

Antal dagar rökfri: 3

/ Askungen

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-01-27 21:00:42

HÅLLER TUMMARNA

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela