Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

VAB vård av barn

Publicerad 2010-02-10 20:09:30 i Allmänt

Minna har varit dålig. I onsdags och torsdags hade hon 39 graders feber, hosta, ont i halsen, ont i magen, o snorig.
På fredagen febern nere iaf. Så då va hon på bättringsvägen igen.
Lär inte få någon lön i februari alls. Har ju varit sjuka hela tiden tycker jag! :(
Det e såå tråkit!
Jag hatar att vara hemma. Blir så seeeg!

I tisdags förra veckan va Love här hos oss.
Han e ju så go!




Vi blev klippta allihop av Emelie. Så skönt att bli av med svintot!
Sara hjälpte mig med att färga bort de gråa oxå... Hihi! Så nu e man snygg igen!

I måndags va jag tillbax på jobbet igen. Konstigt nog va det skönt att ha något att göra igen. Lite pengar som trillar in.
Jobbat måndag, tisdag o onsdag.....
Va så trött i går (tisdag) så jag sov en stund på soffan när jag kom hem efter jobbet. Imorgon jobbar jag 7-17! Fy vad trött man e efter det passet.
Tur man e ledig på fredag, så man kan ladda inför jobbandet i helgen! :)

Antal rökfria dagar: 15
FAN VAD DUKTIG JAG E!!!
Jag utmanar DIG Emelie! Hihi! Kan jag så kan ju deffinitivt du! :)

BYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela