Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Duktiga jag

Publicerad 2010-02-25 15:51:02 i Allmänt

Jag vågade!!
Fan vad bäst jag e!
En tand mindre... Å massa tandvärk mindre! Jag vågade dra ut visdomstanden med det giganttiska hålet som gick tvärsigenom tanden som har gett mig sån tandvärk denna vecka så jag har nästan klättrat på väggarna!!
Vilken underbar tandläkare jag har fått oxå!
E jättenöjd med honom!
Jan Svensson heter han i stan (Kristianstad) mitt i mot Bokia.
Känner mig så lättad o så stolt.
Ännu en utmaning rikare!
Med min tandläkarfobi så e detta ett STORT steg kan jag tala om! Jag grät o skakade o hyperventilerade förr!!
FAN VAD JAG E BÄST!
Å 1200 kr fattigare!
Men det fick det vara värt Den smärtan va inte o leka med!

Ikväll bär det av på Oriflame möte (om jag orkar).
Jag borde väl igentligen... Aktivera mig o göra roliga saker. Det e den bästa medicinen eller?

Bye



ORIFLAME

Kommentarer

Postat av: Mandy

Publicerad 2010-02-26 15:31:46

Va skönt =) Då slipper du dricka för att bli av med tandvärken ;)

Samma sak med mig när jag skulle dra ut en tand. Och min tandläkare heter Usama O.o

haha men det gick skit bra :P

Kram

Postat av: Alicia

Publicerad 2010-02-28 15:39:40

Är mäkta STOLT över dig!!! vet vad du har fått gå igenom för att överhuvudtaget ta dig till en tandläkare.

Hejja hejja !!!!

=D

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-03-03 08:34:13

Oj, jag har dragit mig allt för länge med att dra ut mina 2 visdomständer, men det blir antagligen i början på april och mesen jag ska vara nersövd. Hmm, jo det ska jag, men min tand i ovankäken har trasat sönder ganska ordentligt så det blir en mindre operation....yaiks. Den i underkäken växer fel, på sniskan så den tyckte han att jag också skulle ta bort när jag ändå var i farten.

Har ganska stor skräck jag med, tror inte det finns någon som gillar den äckliga stolen, lukten eller människorna där ;-)

Bra jobbat att du fixade det :-)

Kram Josefine

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela