Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Besviken....

Publicerad 2010-02-23 17:46:06 i Allmänt

Jag behöver inte inte nämna några namn. Ni vet vilka ni e....
Min bil har totalkrachat, banken vill inte ge mig ett lån eftersom de anser att min ekonimi redan e hårt pressad. Vilket är sant iofs. Så nu står jag utan bil och utan pengar. Detta innebär att jag inte kommer att kunna ta mig till mitt jobb.
Jag bad om hjälp.
Bara lite stöd genom att följa med till banken. Lägga ett gott ord för mig. Kanske om banken vill/kräver en borgenär att ni skulle hjälpa mig.
Låna ut en bil till mig så länge tills jag har löst mitt beskymmer. Ni båda har ju bilar ni INTE använder!
Men ni hugger mig i ryggen!
Vafan har man er för om ni inte kan hjälpa mig ens med en sådan viktig sak.
Jag har så mycke beskymmer just nu så jag har gått under. Jag har kraschat helt enkelt. Jag kan inte lösa det!! Jag hittar ingen ljusning på detta.
Jag skiter i alla de andra "små" problemen.
Men en bil det e ett MÅSTE!
Jag e nu sjukskriven o helt förstörd. Vet ni ens om det!? Bryr ni er ens om det??!!


DU (nr1) kunde iaf säga NEJ istället för att bara nonchalera mig!
Å DU (nr2) har alltid gjort allt för att jävlas med mig!
Skryta e ni duktiga på. Hur mycke ni ställer upp. Men jovisst!
VAR E NI NÄR JAG E PÅ BOTTEN DÅ????
Vet ni ens om hur dåligt jag mår??
Nää, ni har aldrig frågat. Ni har aldrig brytt er!
Men något har ni lärt mig!
Ni har lärt mig hur man INTE ska vara. Ni har lärt mig att man inte ska vara självisk.
E det konstigt att jag som  tonåring va som jag va o gjorde som jag gjorde.
Inte ens då brydde ni er. Å jag vet att ni vet vad som hände då. Det har jag nämligen fått höra av andra. Men inte ens då försökte ni rycka in o hjälpa mig. Ni bara lämnade mig åt mitt öde!
TACK! TACK SOM FAN!

Just nu e jag ensamast i värlen!
Eller ja... Det känns så iaf.
Jag vet att jag har en massa som tycker om mig å älskar mig.
E tacksam för att ni finns!
Älskar er mina vänner! Älskar dig Minna! Utan er hade jag gått under! Ni anar inte vad ni betyder för mig!



/ Linda

En possitiv sak....
1 månad rökfri idag!

Kommentarer

Postat av: linda lindborg

Publicerad 2010-02-23 18:37:08

Massor med kramar till dig Linda !!!

Jag lider med dig, det finns så många skit människor, men kom i håg det den dagen de behöver hjälp för den dagen kommer säkert. Jag kan inte mer än att säga att försök att stå ut allt löser sig till slut. Du är jätte duktig som har klarat att vara rökfri i en månad kanon !!!! Många kramar linda

Postat av: therese löfstedt

Publicerad 2010-02-24 00:55:50

men gumman! Inte konstigt du så så hängig ut idag :( låter inte alls som du har en rolig tid just nu och så kommer jag och stör :S Hoppas allt löser sig för dig och att du kommer på fötter igen snarast möjligt. Kramar i massor

Postat av: Diana

Publicerad 2010-02-24 11:11:55

Det är inte alltid lätt när man känner att man står ensam i världen. Men det gör du inte Linda! Gissar vilka du syftar på och det är svårt att lära gamla hundar att sitta. Vissa människor har inte empati och omtanke i sig. Hör av dig om du vill prata.

Kram Diana

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela