Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Fint besök idag! <3

Publicerad 2009-09-01 17:46:03 i Allmänt

Idag har Sara varit här och förgyllt min dag!


Sara i full färd med att testa den nya locktången på Minna.


Minna i sitt nylockade hår vill inte vara med på kort!


Jag & Sara i köket. Minna tar kortet!


Saras underbart goa bakelser!

Underbart!!

Nu e det dax för kvällsmat. Idag blir det kassler med potatis och sås.
Min huvudvärk som jag haft nu i några dagar har bestämmt sig för att stanna tydligen. =/
Usch, tänk om den kunde släppa!!!

Ikväll blir det slappa i soffan. Som typ alla andra kvällar. Framför TV:n. Nice! Sen e det dax att jobba igen.
Onsdag: 7-15
Torsdag: 14-20.30
Fredag: 7-15

Tänkte köra o hälsa på Nina, Hugo och Hanna i helgen. Kanske ta en runda till Diddi, Fhilip & Liam oxå! :)
Ska bli trevligt faktiskt. Har inte träffat dem på lääääänge nu!
Helgen efter det kanske det blir en tripp till Ystad.

Ska nog ta och skicka iväg ett sms till L och kolla hur det går med pengarna som jag ska ha så jag kan betala den sista räkningen o Alicia.  Och handla lite mat.....

Nä nu e maten klar, dax att äta nu.
Puzz¨


Kortet e tagit igår precis innan föräldrarmötet.
Fick Minnas schema oxå. Nu e det dax för läsning och skrivning + matte. Ska bli riktigt kul och se henne utvecklas detta året. :)
Sen va det lite allmän info om vad som ska hända i höst.

Ha det.... / Miss Liii

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela