Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

På måndag

Publicerad 2009-10-15 11:22:37 i Allmänt

Längtar till måndag!!!
Då ska jag till ULLARED!! Jiiiihooo!
fan vad nice det ska bli o shoppa! Hoppas där finns en massa MASSA!!
E på riktigt shopping humör!



Idag ska man jobba kvällen! Har tagit mig lite sovmorgon. :)
Nu ska jag ta o ringa lite samtal och diska o sen ta en snabbdusch, sen e det dax att köra till jobbet.
Imorgon kommer beskedet om min framtida anställning.
Har ju Fast tjänst i kommunen och nu när mitt vikariat på Hammarshemmet är slut vet de inte var de ska placera mig.
Men förhoppningsvis löser det sig till det bästa.
Grattis till Diana, som äntligen tar ett steg vidare.... So happy for you! <3<3

Nu ska jag sätta fart!
Todeloo


Minna med sin kusin Love! Kärlek!

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2009-10-15 13:34:12

Tack tack, även om det bara e ett tillfälligt steg...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela