Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

OTUREN FÖRFÖLJER OSS!!

Publicerad 2009-10-14 17:29:05 i Allmänt

Suck... I måndags kväll typ 18.30 så satt jag i soffan o Minna på golvet o tittade på TV. Hon drog ut 2 av låderna på byråsen som har har TV:n på o på något konstigt sätt blev skitet framtungt och allt tippade ÖVER Minna!!!! Jag skrek o fick övernaturliga krafter och lyfte bort allt från Minna. Hon låg helt orörlig först. Hon tuppade ju av av smällen. Fan vad rädd jag va! Jag skrek MINNA!!!!!! Samtidigt som jag puttade henne med foten o höll i 3 tons TV, då äntligen reagerade ungen.
Hon skrek av smärta o ålade sig bort så jag kunde få väck tv:n!
På med kläder o skor. Mot akuten i 150 blås!
Väl på akuten så skickade de in oss på jouren med prio4! Jaha.....???
Iaf, 2 timmar senare kom de o hämtade in oss i ett rum. En Underskterska USK talade då om för oss att deras docktor tyckte att det va för alvarligt för att vara på jouren så de skicka in oss till akuten istället.
Väl på akuten så blev vi förvisadetill en soffa. Där satt vi i mer än 1 timme o INGEN frågade oss om varför vi sitter där. Efter ett tag blev min farmor arg (tack farmor för att du var med oss o stöttade oss <3<3) och gick o frågade vad som händer. Då hade de inte Minna registreradinne på akuten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu har det alltså gått över 3 timmar till INGEN NYTTA!!
Jaja, Läkaren kom vid 23.00 tiden.
Kände o klämde o ville inte rönka henne för att hon va för Liten????
Men jag tyckte på o vipps va vi på rönken.
Sen tog det fram till 02.30 o få besked om att det som tur va inte va några synliga skador på hennes ryggrad! De skulle skicka rönkenbilderna ner till Australien! VA!!??

Sov några få timmar den natten.....

Tisdagen gick åt till att ringa massa försäkringsbolag ang med smachade TV. Min 42tums LCD tv :(
Ja ja, huvudsaken e ju att Minna  klara sig utan störe skador.
Hon är lite mörbultad o har ont men annars ok! :D






Idag säger vi GRATTIS MATTIAS på din 27 års dag!
Lillebror e gammal!!
Älskar dig PisseNisse!




Massa pussar o kramar:

Miss Liii

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela