Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Hemma igen...

Publicerad 2009-05-12 14:24:26 i Allmänt

Usch ja, det va tugnt. Jätte jobbigt för Minna. Hon grät sig igenom hela begravningen. Men jag tror det e bra. Nu har hon fått gråta o säga Hejdå till sin Farmor!
Begravningen var jättefin.
Massa fina blommor!



Detta va blomman från mig o Minna.
Vi Älskar o Saknar dig! Minna & Linda (stod det på kortet)
Minna har själv valt formen o valt röda rosor i..... Hon har även själv valt texten på kortet.
Men nu edet över iaf.

I natt har Minnas faster Erica sovit här.
Hon gör det ibland när hon mår dåligt o behöver lite lugn o ro. Hon vet att min dörr alltid står öppen så......

Förövrigt idag, blir det bara att mysa med Minna.
Kanske Erica kommer hit en runda idag. Vi får se vad som händer! =)

Vila i Frid Farmor Kristina Elisabeth Fridland.... Du finns i våra minnen.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela