Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Försovning :S

Publicerad 2009-05-29 08:56:23 i Allmänt


Vaknade kl 8.00 då Minna väckte mig. Minna börjar skolan 7.45!!
Hmm.....???
Jag e säker på att jag ställde kl i går kväll. Har jag stängt av den i sömne?
Hela dagen blir helt knäpp när man försover sig så.
Bläää! 

Idag ska jag köra ut till Malin en runda o tragga lite skit. Sen ska jag hem o städa o sedan kommer Mattias o Love på besök. Vet inte om Frida följer med.
Men det ska bli mysigt att kela lite med skitungen. =) 
 
Sen får man hinna med o betala lite räkningar oxå idag.
Det e det tråkigaste jag vet. Man får pengar, o pengar BORTA!
Man sliter en hel månad för att få sin lön, lönen varar 3 dagar sen e den borta.
Typ....
Usch!
Dessa jävla pengar!
Jag har iaf fått min bostadsbidrag nu.
Det har ju inte tagit tid eller så.... Alle flyttade ju i februari o NU får jag det!
Men det e Försäkringskassan i ett nötskal.

Nu ska jag slänga mig på soffan en timme innan Malin.
Puss o haj

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2009-05-30 19:34:43

läste för snabbt, trodde överskrften löd....

Förlovning!ahhh..... satte nästan kaffet i halsen

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela