Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

En snabbis från jobbet

Publicerad 2009-05-26 19:30:57 i Allmänt

Skulla bara säga
GÖR ALDRIG AVFÄRGNING PÅ HÅRET SJÄLV!
Jag gjorde det igår.
På utväxten blev det gult o det svarta håret blev rött!!
Färgade om det till en färg som heter moccabrunt, tror ni det blev det???
Röd, brunt o blont e mitt hår nu!
GRÅTER!!!!!!!!

Nu e det dax för piller rundan på jobbet, slutar om en timme. Sen jobbar jag onsdag 7-15 o tosdag 7-15..... Sen e jag ledig fredag, lördag o söndag! =)
Tänkte kolla om Sara har en stund över för en fika på fredag?

Puss o kram
Annorlinda



Julen 2008
Jag o lilla Love

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela