Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Nämen hallå alla bloggläsare

Publicerad 2009-03-31 08:33:51 i Allmänt

Full rulle just nu så jag e så ledsen om jag inte hinner att uppdatera min blogg lika ofta just nu. Men det förstår ni säkert då jag ska ha fest för 45 personer på lördag. =)

I söndags:
Va ju i Löddeköping, Center Syd på modevisning. Så fin Emelie va! =)

 



Efter modevisningen så körde vi till Kävlinge o åt en jättegod midda. Kyckling o hemmagjord klyftpotatis o Super god bearnisesås/tasikisås.
Efterätt va marängsvisch. Det va länge sedan man åt det! Så gott!
Tack fören super trevlig dag!
Efter det va det dax att bege sig hemmåt.
Herregud säger ju jag. Tog mig 1 timme innan jag hittat ut till E22:an från Kävlinge så jag kunde komma hem!! Jag har INGET lokalsinne alls o kör vilse alltid! Minna va ledsen o rädd o trodde vi skulle missa skolan dagen efter. Haha! Då sa jag att vi ska nog ha hunnit hitta hem tills skolan börjar imorron bitti.
=)

Måndag:
Jobba 7-16, hem städa, mamma kom för att planera inför lördag o Lasse koppla in min nya inspelningsbara boxer. Alle stängde ju av den gammla så jag fick teckna ett nytt abonnomang.
Sen bjöd jag Lasse på midda. Friskgratäng à la Alicia. =)

Idag: Vika in tvätt!! Plocka det jag inte hann igår. Malin kommer på kaffe om 10 min o sen e det dax att jobba 14-21.30
Therese hämtar Minna idag på fritids.

Imorgon: Kl 8.00 ska vi vara på sjukhuset för att göra en Laktosbelastning på Minna. Ska kolla om det e därför hon alltid har ont i magen eller om det kanske bara e stress. Man måste börja någonstans eller hur? Eftersom Minna har varit mjölkproteinsallergiker innan så känndes detta mest troligt.
Sen till Tollarp igen o lämna henne på skolan, till jobbet, jobba till 15. Träffa Sara på Ö&B kl 15.20 för inhandling av lite grejer till kalaset. Lasse hämtar Minna på fritids.
Hem o ev bjuda Sara på kaffe! ;)

Torsdag: Ledig från jobbet. Klippa mig o Minna 13.30 på salong Vågen. Efter det ska jag kolla efter något snyggt till lördag till mig o Minna. =)

Fredag: Jag fyller år!!!!!! Jobbar till 14.30, hem laga nått lätt att äta mig Minna. Sen hämta nycklen till lokalen. Börja duka o förbereda till lördag. Ev mysa o fira min födelsedag på kvällen om det hinns med! (hoppas!!)

Lördag: Full rulle hela dagen med förberedelser. Kl 17 drar festen igång o sen e det PARTY hela natten!

Söndag: Bakfull! =) Städning av Lokal. SOVA! Hahaha!

Ha det bra. Slänger in nått inlägg när jag har en liten stund över!
Bye

Kommentarer

Postat av: Mandy

Publicerad 2009-03-31 23:55:45

Snacka om att ha fullt upp He he he Pöss

Postat av: Alicia

Publicerad 2009-04-01 08:01:29

Håll lite koll med posten de närmsta dagarna syster yster, ok, viktigt!!!

Love you!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-02 08:35:58

Tack själv för en super dag vilka fina bilder du tog älskar den på Emelir i grönt vi ses på lördag laddar redan har du sett ut ett bra bord till mig å Emelie???? HaHAha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela