Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Aaaaaa!!

Publicerad 2009-03-21 15:37:36 i Allmänt

13 dagar kvar till 30 årsdagen.... =S   Aaaaaaaa!!
Fastar över detta. Massa jobb o så blir man gammal! Men iaf så hoppas jag att jag kommer att få riktigt roligt iaf. Alla jag älskar (nästan) e ju där!

Idag ska jag bjudar mina pojkar på köttfärslimpa med potatis o sås. Ska bli gott. Efter det e det mys med chips, godis i soffan. E det nått bra på tv idag?

Vad händer nästa vecka tro?
Hmm??
Jo på måndag kommer mamma hit o hjälper mig lite med förberedelser inför festen, jag ska till doktorn kl 14, föräldrarmöte kl 18.30 på skolan. Jag e ledig på måndag oxå  från jobbet. Nice det! Sen e det jobba som gäller. Tisdag, onsdag, torsdag o fredag. Utgång med Malin på kvällen  o på löradg ska jag på kalas i Kävlinge hos min kusin Angelicia som fyller 12. På söndag efter det e det bara planera inför festen o ta det lugnt.
Ska försöka hinna att umgås med L, S, D oxå.

Nu ska jag försöka lära mig photoshop. Så jag kan få ihop roliga collage till min fest.
Puss

Kommentarer

Postat av: Edona

Publicerad 2009-03-22 10:39:27

Det är helt sjukt vad du har förändrats Linda. Till det positiva! :)

Puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela