Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Strand väder idag!!

Publicerad 2009-06-23 09:03:19 i Allmänt

Idag blir det först skimskola med Minna o sedan ner till Åhus för fika o solning hos min farmor o farfar. =)
Efter det e det jobba som gäller. Jobbar 14-21.30.

Helgen har varit händelserik.
Midsommar hos brossan o Frida. Det va skit kul. Fullt ös hela tiden. =)
Kommer bilder senare.

Lördagen traskade vi ner till Eddie & Anders i Skätteljunga.
Det va en blandad fest kan man säga! Verkligen! Hahaha.....
Det fanns folk o hatt o lindanskostym där o de dansade oxå.  Mmmm.... Blev slagsmål oxå senare på kvällen. En idiot som verkligen inte ska dricka sprit. Det slog slint i huvudet på honom
Bilder kommer senare.

Nu måste vi köra till simskolan.
Bye <3

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2009-06-29 12:25:50

Du har blivit lite dålig på att uppdatera bloggen tycker jag ;P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela