Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Idag e jag trött

Publicerad 2009-06-15 20:23:12 i Allmänt

Blev sent igår, va ju o hämtade min nya fina TV! :P
Alicia o Aleksander skulle köpa en ny så de tänkte på sin gamla fattiga syster. Hahaha! =)
Men jag e sååååååå glad! Den gör sig så fint.... =)  Tillbax på sin gamla plats. ;)

Denna vecka e det jobb som gäller.
Måndag (idag) 7-15
Tisdag 7-15
Onsdag 7-15
Torsdag 14-21.30
Fredag (midsommarafton) 7-15

Sen efter jag jobbat klart på fredagen så ska Vi till Ovesholm (M&F) för att fira midsommar. Har fixat drive hem oxå. :) Nice!

På torsdag ska Minna till sin pappa. Första gången sedan farmor Nina dog. Vilkoret va att hans syster Erica skulle vara där. Litar inte riktigt på Johnny.
E lite nervöst. Men han måste ju få en chans för att kunna visa att han kan, även om jag e skit rädd.
Skickar med Minna hennes telefon så att hon kan ringa om det e något. Så jag eller Lasse får köra o hämta henne.

På lördag om jag nu har barnvakt det vill säga e vi bortbjudna på fest här i Tollarp. Till Eddie.
Hade varit kul men jag vågar ju knappt hoppas på en fest. Svårt att skaffa barnvakt ju.

Nä nu får jag nog gå o avbryta spelnördarna (Minna & Lasse) för Minna ska i säng o jag vill mysa i soffan till en film.

TJINGELING

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-15 20:59:41

stämmer, tillbax på sin gamla plats, det var på malmbyrån det började hihihehehe så sant så sant, tänkte jag inte ens på förrän jag läste det här.

Puss love yah

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela