Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Huvudvärk

Publicerad 2009-07-30 15:22:53 i Allmänt

Har en fruktansvärd huvudvärk idag. Å denna ska jag jobba med hela kvällen till 21.30. Tycker faktiskt synd om mig själv. Har legat hela dagen fram till 13.00 för att bli av med den men fasen heller.

Minna är i Åhus hos min farmor o farfar hela denna veckan.
Så hon har lite extra semester. Skönt för henne att slippa tidiga mornar o fritids.
Hon va ju o tog hål i öronen i måndags. Hon va så duktig. Visst hon grät en skvätt men hon höll ut. Hon e så fin nu. :) Och jätte stolt över sina öronhängen. :)
Lasse betalade ett par rollerblades till henne. Så nu ska hon träna på det!

Just nu leker livet. Har världens bästa kille o en stadig ekonomi igen. Inte rik, men det går lite + iaf istället för flera 1000 minus. Det e skönt. Man har inte den klumpen i magen varje månad när det e dax att betala räkningar.
Har världens underbaraste dotter oxå som håller på att bli så stor.
Snart börjar hon i 1:an. Tiden bara springer iväg.

Har inget speciellt inplanerat i helgen faktiskt. Ganska skönt faktiskt. Kanske kör en runda eller nått....

Nu ska jag jobba lite.
Ni får ha det så gott så hörs vi.
Puss & kram
Annorlinda  ♥

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-07-31 13:11:30

I <3 You

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela