Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Hejsan

Publicerad 2009-07-10 16:24:08 i Allmänt

Ja, vad har nu hänt sedan sist?

Har ju varit C4-dagarna i stan så vi har typ varit där o kollat in RIX fm festivalen o fått atugrafer av Sanna Nielsen och Ola. Minna va helt över lycklig! =)

I söndags va det jobb på Diggeloo festivalen.
Jag o Frida hjälpte till att pakera bilar. Skit kul. Det kommer vi att göra nästa år oxå!
Iaf så fick vi gratis inträde på Diggeloo som tack. YES!


Något strandväder har det inte varit sedan i lördags. :( Vilket e synd. I Söndags när jag o Frida skulle pakera bilarna så öste det ner!! Dagen innan va det typ 35 grader varmt!
Jaja, trotts regnet hade vi skit skoj!
Träffade Ola och Brolle oxå! Fick deras atugrafer! :)

   
 




Sen i tisdags va det 70 års kalas för min Farmor. Hela släkten va där för att hylla henne!


Dagen efter va det dax för en heldag med Mamma, Tore, Frida, Mattias, Love, Lasse & Minna på stan för karusellåkning o mat.
Det va mycke trevligt.



Igår va det fika med Sara. Bakade kladdkaka dagen till ära. :)
Sen kom Mattias med Love. Så jag fick ha honom några timmar! Jiiiippi!! Det va så mysigt! Han e så go! Vi va ute o gungade på lekplatsen här ute o grävde i sandlådan. Sen somnade han på fasters bröst. Då passade Minna o jag på att titta på Bröderna Lejonhjärta.

Idag e det slappedag. Har legat på soffan hela dagen.
Ska strax börja med maten o sedan hoppa i en dusch. Får se om vi pallar in till stan i kväll o se Sme`ns Baglomma.


Mina tankar går till Frida som nu e bilnd (tillfäligt) pga ögonoperation. 
Även till Hanna..... Man kan inte förstå hur något så hemskt ska kunna hända sig själv eller någon i ens omgivning. Hoppas allt löser sig till det bästa!
 

www.magdalenahmarie.blogg.se ( Hannas blogg)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela