Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Promenad i snön

Publicerad 2009-01-07 13:42:47 i Allmänt

Har precis kommit hem efter en lång skön promenad i snön. Vilket underbart väder! Solen skiner o snön ligger vit på marken. Det e något jag tycker e jätte fint!

Idag tvättar jag. Har JÄTTE MYCKE tvätt! 2 tvättkorgar överfulla.
Imorron börjar skolan för Minna och jag tänkte köra in till min lilla Love o mysa o passa på att hämta lite julklappar som blivit kvarglömda där. Sen ska jag in till stan en runda o se om jag kan hitta nått för mina presentkort. (Vera moda och Bik Bok). Sen kl 18.30 e det Sminkparty hos Dijana.
Det ska bli mysigt!
Saknat dem allihop! =)

Minna e bra igen. Hon kräkte bara de 2 ggr sen va hon som vanligt igen o kunde äta o så. Konstigt! Kan ju inte ha varit maginfluensa då. Man kan ju inte äta direkt efter man har kräkt o behålla maten. Hmm....? Jaja, huvudsaken e att hon e bra igen!

Men nu e det lite lättare fika/frukost,  o sen ner i tvättstugan igen. Sortering i min gaderob står på listan oxå idag.

Tingeling

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-01-07 16:17:21

Kan ju ha varit ett virus...eller nåt hon ätit. För ett tag sedan hade jag likadant..

Jag har blivit bjuden på hudvårds visning hemma hos frida o mattias den 25...hade vart kul o åka dit o träffa Love o så...men jag ganska sur på henne efter hennes skitsnack om mig till dig, och att hon snackade skit om dig till mig. men jag är inte den som tycker om att vara ovän med folk...fast jag hade velat berätta för henne att hennes skitsnack var fel, och skulle jag göra det, kan det bli fel för din skull....så det tänker jag ej göra. Kan ju bli så att hon blir sur på dig, då jag berättar vad vi kommit fram till! Vill inte förstöra nåt då Mattias e din bror och du e faster till Love! Så det behöver du ej oroa dig för att jag gör:-)...Så jag får se om jag låtsas som ingeting o går dit...är du oxå bjuden dit?? Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela