Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Ny bil på G

Publicerad 2009-01-19 19:51:36 i Allmänt

Det gick som sagt inte att laga min bil. Motorn hade ju naturligtvis fått på moppo så den va död! =(  Men nu har jag ficat en annan bil för 5500:-. Inget vackert men den håller ett tag iaf. Å den räker till mig o Minna. =) Så nu håller allt på att fixa sig till det bättre.
2 problem mindre..... Hehe!

Om ni undrar så mår jag BRA!
Detta skulle jag ha gjort för länge sedan.  Jag vill inte ha honom tillbax o jag ska inte ha någon alls på jävligt länge! Behöver vara själv ett tag o rå om mig själv o min Minna!

Ha det göött!



Jag o min älskade Niclas som fixar o trixar med saker i mitt hem som jag inte klarar själv. Som fixar med bil o som stöttar mig med lån av pengar när det kniper, passar Minna och en massa mer! <3 Puss till dig Love you! Du betyder massor!



Detta e min älskade Jimmy som ställer upp han oxå med lite av varje. Bjuder på skräpmat, passar Minna, lagar saker, kör mig till jobbet när min bil har kraschat m.m. Puss till dig! Love you! Du e guld värd,  underbara människa!  <3



Min underbara Malin o min underbara Diana! Tack för att ni e ni! Sånna som er e det få som har o jag e så lycklig över att få ha så underbara människor i mitt liv! Älskar ER! Ni betyder massor! Utan er hade mitt liv varit tråkigt, för ni ser till att det hände något! =)



Min tvillingsjäl Alicia! Min syster! Hon som kan läsa mina tankar, hon som vet hur jag mår utan att fråga. Hon som vet allt om mig och ändå älskar mig! LOVE YOU!


Å en puss till Emma som jag ser fram imot att lära känna bättre! Det jag har lärt känna av dig gör att jag Älskar dig. Finns här om du behöver mig! Puss

Å en BAMSEKRAM till alla bloggläsare som stöttar mig med era komentarer!

Bye <3<3

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2009-01-20 19:25:28

Tack för dina fina ord! Love U

Postat av: malin nielsen

Publicerad 2009-01-21 11:57:52

hej hej gumman nu har lilla jag hittat dig hihi puss puss i morgon e jag ledig...äntligen e du ledig??

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-01-21 14:31:55

Vänner e det bästa som finns!!!!

Jag e oxå din vän, bara ring om du behöver mig:-)

Jag vill komma o hälsa på med snart, träffa minna o så oxå ju!!!

Vet du vem som ringde mig idag...Frida. Hon ville höra om jag skulle komma på söndag, jag sa ja, mest för att jag vill träffa Love ju. Vi pratde lite, mest allmänt. Hon ville att jag skulle följa med henne till Lund ikväll...nåt möte med hudvårds produkt grejset...men det ville jag inte, jag ska se på handboll!!!! Jag e ju så förbannad egentligen på henne, o hennes skitsnack...men men. Jag berättade inte att vi pratat o så...hon sa inget om det heller så Mattias har nog inte sagt nåt..Skönt det, slippa massa snack i onödan!

hoppas allt e bra med dig...nu med alle o så....känns det fortfarande som om du gjort rätt? jag tycker det låter som om du alldeles RÄTT!!!

Kommer du den 31 jan? Hade varit skoj!

Mitt mobil: 0701-166393

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela