Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Välkommen måndag

Publicerad 2009-02-23 08:08:02 i Allmänt

Har precis skickat Minna till skolbussen. Första dagen i skolan efter sportlovet. Å för en gång skull har snön legat kvar hela lovet! Fantaskiskt!

Idag tänkte jag städa (gör jag alltid tycker jag!!) o sen kommer min Sara på besök. Vet inte hur dax men det spelar ingen roll. Måste till apoteket oxå en sväng idag och samtidigt ska jag ta mig upp till affären oxå  o posta lite brev. Några inbjudningskort. Måste köpa fler frimärken o skaffa adresser oxå  idag. Ska försöka knopa ihop en liten story om mig oxå som ska stå i "välkomspappret". Men det e inte lätt o göra det själv. Vem minns sina hyss när man va liten?
Inte jag iaf. =S
Får höra med pappa o farmor om de har några till mig... =) Mamma min åker ju till Tailand imorgon så hon har liksom inte tid att fixa storyn som det va bestämt från början. Så jag får väl försöka själv!


Så där ser inbjudningarna ut! =)

Nu kommer det lite bilder från dopet som va igår.
Nils Per Love Berggrens dop 22/2 2009 i Träne kyrka







Den sista bilden har jag tagit här hemma på Minnas hår som jag lockade med locktång. Tyvärr höll det inte så länge. Hennes hår e så där tunt o mjukt så det rasar direkt, men hon hade lite volym i det iaf.
Detta va bilderna från Loves dop.
Nä om man skulle ta o göra lite nytta kanske? Så man kan gå o vila en stund sedan i sin underbara säng!
Ha det bra så länge. Skriver säkert en runda till senare idag. =)
ha det!

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2009-02-23 08:58:10

Blev det Stackedala?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela