Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Tristess o jobb

Publicerad 2009-02-18 18:23:23 i Allmänt



Säger jag till alla nya som hittat hit till min sida. =)
Hoppas ni ska gilla det ni läser.

Tja, jag har jobbat o Minna (som har sportlov) har varit hos min farmor o farfar i natt. Mys! Hon blir såå bortskämd där. <3
Här ser ni mina underbara farföräldrar!
Så så mycke kul har jag inte att berätta. Har mest haltat runder på min dåliga fot (sviter sedan helgen) på mitt jobb. Men som man bäddar får man ligga sägs det!
På tal om bädda så får jag nog bädda rent i sängen imorron, damsuga o moppa golven. Sen blir det bara mysa o slappa resten av min lediga dag.

På söndag e det dax för Loves dop! Det ska bli så kul!
 Fasters gullunge!
Nu ska jag äta lite. Sen blir det lite mys med Minna på soffan tror jag!
Tjingeling från familjen Berggren

2007

Lycky & Luke feb 09

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-02-19 14:18:04

hej, skickat sms till dig idag...hade tänkt komma vid 13.00 tiden o fika lite...då jag jobbar kväll i kväll.....men men, bara du inte är arg eller besviken på mig....tänkte på det här med vår fest på lördag, jag 25 håkan 30 och min moster 50....jag vill bjuda dig, men då Håkan inte är jätte haj på det.....dels för att hans föräldrar vet vem du e...då håkan berättat sin version (om det som hänt innan...)...vill jag inte utsätta dig för att komma.....kanske inte så kul då ju....Hoppas du förstår! Jag kommer mer är gärna på din 30 års fest...har redan fixat present:)!!!!

Puzz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela