Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

hej hej

Publicerad 2009-02-19 14:41:30 i Allmänt

Kl är 14.15 och jag har fortfarande inte börjat med min städning o min ev tvättning! Hur lat får man bli!?
Tänkte skriva några rader här på bloggen sen måste jag sparka mig där bak så det blir gjort !
Jaha, vad har hänt?
Ingenting, somnade på soffan vid 21 tiden igår o vaknade vid 24, åt lite chips o gick o la mig i min säng. Där sov jag till 8.00 då min dotter tyckte att jag skulle gå upp. Det tyckte inte jag så vi blev lite osams i den frågan. Jag vann iaf disskutionen o jag fick ligga en stund till. Ca 10.00 då hon kom o traggade igen på sin lata mamma.... Hahaha!
Denna gången vann hon!

Förövrigt trivs jag väldigt bra med min tillvaro just nu.
Jag trivs med att vara singel!!
De som känner mig trillar nog baklänges när de läser den meningen då jag alltid har någon. E beroende av att ha någon. Jobbigt beroende då det inte finns så mycke hjälp att få mot det! Haha!
Men iaf så har jag hittat en balans i mitt liv.
Jag städar bort Alle sakta men säkert i från min lägenhet. Byter ut foton i ramar o plockar ner hans grejer i låder bla. Det e underbart!
Har köpt nytt duschdraperi o ny badrumsmatta på hm.com (de lanserar sina nya inrednings artiklar nu).
 
köpte nya kullfodral oxå

sen köpte jag lite till mig o lite till Minna
        
Underbart!!!

Till Sara!
Jag e absolute inte sur på dig. Har bara missat ditt sms! =(  Jag förstår, det e ingen fara! Synd jag missade dig idag! Lördag kanske?

Nä mi´nsann, nu e det spark där bak......!!!
Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-02-19 14:46:48

Du din lilla shoppingnissa, men fina grejer var det iallafall!!!! Ses på Söndag!!!! Puzz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela