Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Tjena tjena hallå!

Publicerad 2009-08-31 16:37:14 i Allmänt

Hejsan!
Nu e man nyduschad o tillfixad. Ska strax på Föräldrarmöte i skolan. Ja strax o strax, 18.30 ska jag vara där. :) Niclas ska passa Minna här hemma.
Annars har jag inte gjort så mycke idag. Städat och hängt in tvätten. Imorgon ska jag öppna ett nytt Tradera konto och se om jag kan sälja lite kläder och väskor. Använder ju inte allt så det e väll på sin plats att sälja dem och få en slant för det istället för att det bara ska ligga och skräpa. :)
Hoppas att L sätter in pengar till mig idag så jag kan betala A för TV:n. Han är ju skyldig mig lite pengar för bensin o kläder och han lovade att sätta in det så fort han fick pengar vilket han trodde skulle vara idag.
Sen sätter mitt andra ex in pengar till mig på Torsdag och den 18:e får jag pengar av Johnny för lite saker han ska ha av mig nu till sin lgh, som tex: sängkläder, handukar, porslin m.m

Nu sitter jag mest o väntar på att kl ska gå.
Imorgon kommer Sara hit! :) Underbart!! <3

Nu ringde mamma. Får väll tragga lite med henne!
Bye <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela