Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Jobbehelg

Publicerad 2009-08-07 12:48:34 i Allmänt

Trist som attan. Nu när det fina vädret kom så ska man jobba. :(  Jaja, det e kul för Diana som har gått på semester iaf att det kom några sommardagar till henne oxå.

Idag jobbar jag 14-21.30
Lördag: 7-21.30
Söndag: 7-15

Och på söndag kommer Minna hem!!! :) Äntligen! Saknar henne som fan!
På måndag e man ledig och på Tisdag jobbar man igen. Ska till doktorn oxå. Göra spirotomi. Kolla min astma alltså.

Just nu e det typ bara jobb o jobb o jobb...... känns det som.:(
Vill ju hitta på något. Vill gå ut! Ut o dansa!! Va ju evigheter sedan jag gjorde det!
Men jag har ju inta pengar! :(
Trist som fan! Hatar att vända o vrida på varenda krona alltid! Kan det inte bara vara stadigt. Trodde denna månaden skulle vara bättre men ack nej. Får hoppas på bättre månad nästa månad!

Nä nu e det snart dax!
Puss o kram



             <3<3<3<3 Världens bästa Farmor & Farfar!! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-07 13:32:45

Kanske du skulle börja prioitera rätt saker att lägga pengarna på så hade du inte kommit efter med räkningar o inte behövt vända o vrida på varenda krona. Bara ett tips.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela