Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Påskpyssel på planeringen idag

Publicerad 2009-04-08 17:12:15 i Allmänt

Sara hon e en klippa!
Jag e så seg o komma på olika saker, men ur Sara hoppar det fram ideer efter ideer. Hon hade bestämt att vi skulle till Skånes Djurpark idag, men vädret tillåter inte så då kom hon med ideen att påskpyssla. 
Jag e glad att jag har en sådan tjej i mitt liv som det sprudlar om! =)

Va i Åhus igår men solen försvann när vi kom. =( Så vi fikade inomhus istället.  Men det gick lika bra det!
     
Efter Åhus körde vi till sjukhuset o hälsa på Minnas farmor Nina som har blivit inlagd igen! Hoppas hon stannar där denna gången så att de kan ta alla prover och ta reda på vad som fattas henne. Så att det blir ordentligt!!
Tänker på dig!
Sen körde vi hem till Lasse som skulle bjuda på midda. Men när vi kom dit va det Jimmy som skulle bjuda på pizza till Minnas lycka. =)
 


 


Efter pizza o film somnade vi på soffan. Hahaha!

Idag:
Mattias kom för att hämta grejer till Love som de glömt på festen. Stannade o tog en kopp kaffe. Sedan kom Sara. Dax för påskpyssel.....
Lägger in bilder sen för nu ska jag ta o städa o laga midda. Göra mina sysslor..... =)
Får se om Jimmy o Lasse ska ha mat eller om de löser det själva...

Puss o Kram o Nip i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela