Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Jobbehelg

Publicerad 2009-04-25 22:41:49 i Allmänt

Hallå allihop! Saknat mig?

Några bilder från Tivoliparken blev det inte eftersom jag hade glömt ladda batteriet i kameran. :( Men men, det kommer fler gånger. :)
Va uppe hos Nina (Minnas farmor) oxå en runda. Usch..... Ser sjuk ut. Hon e inget bra alls. =( Stackars Minna o Erica (Minnas faster som e 15år). Alla mina tankar går till Erica o Nina! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ



I torsdags gjorde jag inte så mycke. Umgicks med Lasse o Minna. Ringde Lasse när jag slutade för att fråga om han skulle med o gå en runda i Stackedala. Det ville han. Så vi gick nog 2 km iaf i BACKAR! *Pust* Hahaha! Herregud vilken dålig kondition jag har. Det e illa!! Måste se till att börja ut o gå minst 3 ggr i veckan.
Sedan när jag kom hem plockade jag undan lite o så. En nästan helt vanlig dag...
Minna va ju på gymnastik oxå på kvällen. Det va avslutning.... Med fika. Så nu e det nästa gång till hösten igen.

Fredag: Jo jag jobbade då ju som vanligt. Till 15.00. Sen så tyckte jag vi skulle åka till Åhus o äta glass o tigga in oss på kaffe hos min farmor o farfar. =) Så så blev det. Jag Minna & Lasse körde till Åhus o köpte glass o gick lite på stranden. Det blåste jätte kallt från havet så jag gav upp den där promenaden ganska snabbt. Så vi körde till farmor o farfar för att värma oss med kaffe, o Lasse fick uppdrag. Han skulle koppla in dvd, vhs o box i deras tv. Farmor hade inte fått rätt på det. Sedan sorterade han kanalerna oxå till dem så de kom i nr ordning. Farmor o farfar blev jätte glada för det. (Fortfarande inte laddat bateriet i kameran.)

Idag:
Jobba, jobba, jobba....
En timmes rast o den spenderade jag i Tivoliparken, på gräsmattan med Lasse. =)
Sen va det jobba, jobba, jobba igen! :P  Från 7.00-21.30 BLÄÄÄÄ!!!


Imorron ska jag jobba igen. 7-15
Sen ska jag hämta Minna hos hennes morfar o sedan hem o mysa med min familj.
På måndag blir det dejt med Sara. Får se vad hon hittar på för något kul. Min fantasi e ju kass så.... ;) 
På tisdag har jag dejt med Malin. Skvaller på gång. Hehe! Ska hinna med Mattias, Frida o Love oxå någon av dagarna. Innan eller efter dejten.=)
Det löser sig nog! Haha!

  Till Edona för mina nya design på bloggen! LOVE & KISSES FOR YOU min hachibachi! <3

Nä sen har jag nog inget mer fördenna gången.
Nu ska jag sova o det ska bli skönt!

 Natti  natti

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-04-27 10:26:26

hej, jag kan komma efter 16.00 idag...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela