Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Dagarna som gått

Publicerad 2009-04-14 12:19:10 i Allmänt


Det va ett tag sedan. Så vad har hänt??
Hmm, jo i lördags blev det grillning på Lasses balkong. Det gick vägen men fy fan vad det luktade rök..... Men korvar blev det iaf.
I söndags......
Va på besök hos Nina på sjukhuset. Hämtade min bil i stan o lämnade Minna till min farmor o farfar. Va ju röd dag igår så Minna fick vara hos dem. Nina (Minnas farmor) som hon brukar vara hos ligger ju inlagt på sjukhuset. Har cancer. Så det blir ju inte att hon kan vara där så mycke framöver. Får hoppas att Johnny (Minnas pappa) skärper sig o tar han om Minna så hon kan träffa sin pappa nån gång iaf.
Sen har jag jobbat då i måndags. 7-15 Sen va det tvättning o påskmidda på schemat hos Lasses pappa.
Mycke trevligt....
Nu ska jag strax ta o köra tillmitt jobb, jobbar ikväll. Ska bädda rent i sängen o duscha först bara. Sen så.......
Händer inte så mycke annars.
Bara jobba jobba jobba som gäller. Just nu iaf.

Ska bli skönt att komma in i sitt vanliga lunk igen. =)

Puss o kram
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela