Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

AJ!

Publicerad 2009-04-07 11:09:50 i Allmänt

Satans kaffebryggare Lasse har! Fick kokande kaffe över min hand imorse! Jä**r vad ont det gjorde o GÖR!  Stackars mig! *Snyft*
Idag ska jag lämna nyckeln från festen, till apoteket o hämta lite mediciner + till Åhus. Ska mysa i vårsolen med min farmor o farfar o Minna i deras sommarstuga. Så jag ska inviga min nya kamera som jag va o köpte igår för mina födelsepengar. Den e så fin... Rosa (såklart).
Sen ska jag lägga in lite bilder från festen senare ikväll o städa undan lite i mitt hem som ser ut som det har varit krig!
Det va denna dagen. Skriver mera ikväll nu e det dax att köra.....

Puss

FAN VAD ONT I MIN HAND JAG HAR!!

Kommentarer

Postat av: Lisalisa

Publicerad 2009-04-07 14:36:52

inotyl salva är jättebra skavsårsplåster kan också funka

Hoppas det är bättre med handen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela