Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Det finns märkliga människor....

Publicerad 2008-10-15 13:12:56 i Allmänt

..... till dig som skrev att jag inte brydde mig om Antons öroninflammation i lördags! JAG BRYR MIG JÄVLIGT MYCKE OM ANTON O SKULLE ALDIG GÖRA HONOM ILLA ELLER SKITA I HONOM PÅ NÅGOTVIS!
Jag jobbade den kvällen o jag försökte hela em (13-15) med att få liv i Alle om sov till 15.00 (han hade huvudvärk) för att jag skulle köra o jobba o erbjöd mig att köra med Anton in till jourläkarakuten för att kolla hans öron. Men när Alle väl gick upp så ville inte Anton åka för att han inte hade ont i öronen längre. Jag försökte då förklara för Alle att han fått alvedon av mig så att det va därför Anton inte längre hade ont i sina öron. Men men, jag va tvungen att köra till jobbet o Alle bestämde sig för att INTE åka till doktorn. Så nu vet du det iaf.....
Jag e inte sur på dig, men ibland tycker jag du resonerar konstigt.

Nu sitter jag o väntar på att köra o jobba iaf. Jobbar hela kvällen..... Sista kvällen med annika innan hon går på gravledigt ett år framåt. Kommer sakna henne som fan, hon e så rolig att jobba med.
Men jag har ju min Diana kvar på jobbet iaf o det e ju inte så dumt det heller. Min Diana e the shit! Hehe!!

Mmm, innan jag kör till Hammarshemmet ska jag köra inom o hämta ett paket på posten till Minna. Har beställt lite kläder till henne. Ungen växer ju som fan.... =)

Igår va jag o sa grattis till min bror som fyllde 26 år. Man märkte på honom att han tyckte det va jätte kul när vi kom. Men Frida verkade inte gilla det. Å som vanligt får inte Minna röra sig eller något när vi e där hemma hos dem.
Blir så irriterad. Hon e ett barn, man kan inte förvänta sig att de ska sitta stilla i soffan o dricka kaffe!
De har ju lilla Love nu, ska bli kul o se hur hon ska klara av det när han börjar röra på sig.
Det e synd att det ska vara så, e ju inte så sugen på att åka dit om det ska vara på det viset....





Kommentarer

Postat av: Therez

Publicerad 2008-10-16 12:00:56

vaddå sur på mig??? du har ABSOLUT INGEN anledning att vara sur på mig heller..... Hur resonerar jag konstigt?? och vad är det som ger dig rätten att bestämma om jag är en dålig mamma eller inte??????

Eftersom att du är en allmänt jobbig människa... skrikig och oförskämd, så förstår jag att du kanske har lite svårt att anpassa dig i vissa situationer.... men att anfalla och förtala människor du inte ens känner.. är inte ens förlåtet då!!!!

Postat av: Alicia

Publicerad 2008-10-17 16:33:40

Till Therez: Du är en DÅLIG mamma !!! Det vet vi allihopa. Jag menar, hur kan man missa det.... Du använder ju ditt barn för att få som DU vill i vissa situationer istället för att tänka på barnets bästa. Du köper ju inte ens kläder till ungen!!!!!! VA FAN È DU FÖR MORSA!!!!!!!!!!!!!!! idiotbrud

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-13 13:53:48

Minna verkar vara världens sötaste unge! Inte kan jag tänka mig att det kan vara en dålig förälder som uppfostrat henne iallafall! Och Alles son har en himla tur som har EN ordentlig mamma iallafall, så om det är styvmamma!

Hoppas du inte tar åt dig av denne therezs skit kommentarer!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela