Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Blev faster igår!!

Publicerad 2008-10-09 17:27:52 i Allmänt

Igår kom lilla Love Lindqvist-Berggren till världen kl 9.47
Han vägde 3700 och var 49 lång!
Detta innebär att jag har blivit faster! Faster Linda! Det låter gammalt..... Hehe!
Minna e sååååå stolt över han!





Snacka om att man blir farligt sugen på bebis när man såg det lilla livet! Massa tankar virvlar i huvudet om att man kanske snart ska skaffa en liten.... Har ju varit dax länge nu. =)
Hmm?? Ska se..... Om jag drar ut spiralen efter min födelsedag i april..... 9 månader framåt.... Det blir.... Deceber.... Näää! Inte december månad, räcker med att jag har Minna i december! Får ta det i maj eller juni! =) 
 
Just nu sitter jag o har 10 min över i väntan på att köra Minna till gymnastiken!
E riktigt sleten idag.
Ska mysa med min man sen o höra med honom om vad han tycker om bebis grejen! Hehe.....

Nu e det dax att köra.
Ha det bäst!
PUZZ
"Faster Linda"

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2008-10-09 22:11:59

Hmm, eller inte!!!

Postat av: Therez

Publicerad 2008-10-15 08:02:20

ja.. den lille är ju inte din... då kan man ju LÅTSAS att bry sig.... men när sambons ungen har öroninflammation..då är det skillnad!!! eller?????



Och du kallar mig dålig förälder...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela