Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Lite gamla bilder....

Publicerad 2008-11-28 10:25:23 i Allmänt



jag 6 år (lika gammal som Minna e just nu)





Jag har klätt ut mitt hemma hos min farmor. Kan vara typ 8 år eller nått sånt! =)



En bild jag tycker väldigt mycke om. Detta e jag o Pitter på min 25 års fest! R.I.P Miss you!

Nu e det dax att äta frukost o sen ska man göra sig i ordning för att köra till jobb. Ska jobba 13-20.45 idag, 7.00-15 imorron sen handla på willys o sen hem o tvätta sen kanske dricka lite med grabbarna. Jobbar 14.21.30 på söndag. Så ser min helg ut. Ja ja, det kunde varit värre.
Mitt liv e ganska händelsefattigt just nu så jag har inte så mycke att skriva om. Hehe... =) Det e så i perioder. Just nu kretsar allt om Minnas kalas som jag håller på att förbereda o städa o baka till..... Pust..... Hatar att ha kalas! =) Men Minna tycker ju det e kul så det e klart att hon måste ha kalas! =)

Alle kommer hem på torsdag nästa vecka. Det ska bli skönt. Försöka baka lite den helgen. Jag e ju ledig...

Nu e jag hungrig som f-n så nu måste jag faktiskt avslta detta o gå o äta. Tror jag döööööör annars.
Puss på er


Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-29 22:43:10

Ser en likhet med minna, men även med bror din!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-11-30 14:49:47

Söt du var när du var liten! Också!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela