Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Första snön...

Publicerad 2008-11-21 11:02:58 i Allmänt

har kommit idag! Jippi! Älskar snö! Allt det grå försvinner o plötsligt har man lust att gå ut!

UNDERBART!!
Det enda negativa e att det blir snorhalt ute! Det e inte så kul! Men men, det måste ju alltid finnas en baksida med allt! =)


Annars så e allt bara bra.
Har diskat o damsugat o moppat golven så här e rent i snyggt tills min man kommer hem idag. Nu sitter jag o väntar på att golven ska torka sen ska jag göra mig i ordning. Kanske skulle ta o äta en macka o en skål fil m flingor oxå. Det börjar suga lite i tarmen nämligen. Hehe!
Sen bär det av till jobb, ska jobba 14-20.45 Jobbar extra så jag kan få ihop lite komptimmar. Behöver vara ledig när Minna fyller år ju. (Hon fyller den 14 dec)
Vi ska ha barnkalas med ca 10 ingar den 13:de o sen släcktkalas den 14:e. Så det e en del att stå i tills dess. Men hon e värld allt slit. =)

Nu har nog mina golv torkat så nu ska jag äta lite. Massa Kramizzar L



Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-21 14:04:53

Tollarp e ju lite landet, då får njuta av snö lite oftare, Vi stads bor har inte fått se någon Snö än...mest grått och trist ju. Hur gammal e Minna egentligen? Har inte fått det klart för mig än...Är din kille alltid iväg och jobbar hela veckor? Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela