Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Äntligen...

Publicerad 2008-11-30 22:46:11 i Allmänt

Nu har man gjort denna helgen. =) Nice!
Så nu ska man vara ledig 2 dagar. Tänkte in till stan imorron o köpa födelsedagsklänning till Minna. Har hittat en på kapphal som jag vill ha. Svart med palljetter o sidenband. =)
Innan dess ska jag ha hunnit damsuga mobba golven o diska helgens disk. Har varit lite lat. Har ju jobbat... Hihi...
Igår satt jag hemma med Niclas o Jimmy o drack cider. Hade jätte trevligt tills min huvudvärk kom o jag fick tillslut ge upp o gå o lägga mig. =(
Men men...
Nu ska jag gå o göra mig en kopp the o en skål med fil o flingor o sen e det sängen som gäller. Ska upp 6.15 med Minna imorron bitti ju. Det e ju skola för henne!
Ni får ha det gött så höres vi imorron.

Byeee



Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-12-02 17:14:37

Vad roligt för Minna att Anton ändå e ganska jämn gammal! Hoppas ni får ett jätte trevligt kalas nu! Önskar lycka till, med alla ungarna som kommer på kalaset....hehe, KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela