Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

God morron!

Publicerad 2008-05-29 10:50:31 i Allmänt

Aj aj aj min hals! Minna är kass oxå i halsen. Min stackars lilla tutta.
Underbart väder det är idag! Bud på att åka till Åhus o sola. =) Ska ringa farmor o farfar o höra med dem om de e i sommarstugan. I så fall så kör vi dit!

Ska bara ta lite kaffe o steka till mina grytbitar. De ska ju koka i 2 timmar sen. Å vi ska ju på kalas idag kl 18.00 för min lilla Emz fyller 25 år. Det ä min kusin Andreas kusin. Han dog i en bilolycka för snart 7 år sedan o han va mitt allt! Sen börjar jag jobba på Hammarshemmet o där jobbar jag med Diana. Hennes bästa vän va Emma. Vilken sammanstäffande va? Hehe....
Så ikväll ska jag o Minna till henne på kalas. Hon ska få platttång o perfym av mig o Diana o Dijana. Tänkte köpa lite lijor oxå till henne.

Nu håller mitt kött på att stekas. Sen ska det ligga o småputtra i vattnet i 2 timmar ca. Så det blir mumsigt o mört! Älskar gryta!

4 v kvar till sem o till flyttning! =)
Åååååå!! Längtar så........!
Ska bli så skönt att få lämna allt det gamla bak sig o börja om på nytt!
Fast det är drygt att packa o packa upp allt skit! Blääääää!!

Nä nu e det slut för denna gång.... Jag har så ont i huvudet så jag kan inte sitta här längre! Får väll vila en stund o sen fortsätta sorteringen ibland kläderna.

image6


Kramizzzzz

image7        image9

Bildena från Grand i lördags! Bild nr1: Jag Ricki o Alle  Bild nr2: Alle jag o Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela