Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Så trött på dessa låder.....!!!

Publicerad 2008-06-27 12:25:31 i Allmänt

Dessa jävla låder över allt!!!  Hatar o flytta!! Massa massa låder över allt o det tar aldrig slut. Längtar till Tisdag då detta e på väg mot sitt slut! Det e västa hinderbanan här hemma nu. Usch, jag håller på att få panik!!

Niklas kommer hit sen på kaffe. Skönt att träffa lite andra än dessa lådor. Han e så go min Nikke. En fantastisk människa!

Måste betala räkningarna oxå idag.  Alle betalade en del igår, så nu e resten mitt. Fy fan det lär bli fattigt denna månaden oxå. Herregud! Man jobbar o jobbar men man har fan inga pengar ändå! SKIT!!!

Minna har feber o e kass idag. Stackars min lilla gumma. Det e synd om henne. Men hon hade 38,9 i går kväll o 38,2 idag.
Hon e orolig över flytten min lilla Tutta. Hon e rädd att hon inte ska få nårra kompisar o så. Men hon som e så tuff klarar det galant säger jag. Hon kommer att hitta kompisar hur lätt som hellst. Det kommer att bli jättebra tror jag.

Undrar om mitt kaffe e klart?!
Det va det! Vad gott det ska bli med kaffe!

Min lilla kise Lucky fick lite grädde o sina vitaminer oxå när jag ändå va ute i köket o höll på. Han blev glad för det e ju så gott med grädde. Hehe...

Alex är i Malmö o fixar sin tand. Han kommer väll hem snart. Ska stax ta o ringa honom. Ska bara skriva klart här o dricka min kopp kaffe.
Ni får ha det så gött.......

Tingeling från snart en Tollarpsbo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela