Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Nu e man stekt, ja eller kokt, vilket du vill....

Publicerad 2008-06-02 17:16:04 i Allmänt

Haha....
Har nog brännt mig lite på ryggen .... Ajjjj!  Men det va sååååååå skönt nere vid balsby sjön!

Herregud vad jag kan reta mig på denna Emelie Empa, hon tror sig vara något! Skulle så gärna vilja täppa igen käften på den lilla slynan. Fattar inte varför hon tror sig vara så speciell för sin bror. Han snackar ju bara massa skit om henne.. Å dessutom så utnyttjar han henne till max, men hon tror verkligen att hon e hans allt! *Asgarv!!* Hon e ingenting!!!!
Sen tror hon sig ha rätten att bestämma vem o vilka han ska prata med. Hahahaha! Det märks att hon iinte känner siin bror iaf.... Hahaha!! Jag är en av dem som han inte får prata med. Det e nämligen (enligt henne) mitt fel att han tar återfall på sitt jävla heroin hela tiden! Herregud!!! Vad e det för fel på henne??!! Jag om någon har kämpat mig blå för att få han ur skiten. Men drogerna e starkare än kärlek tyvärr!
Han lovade att ringa idag så han hör väll av sig snart kanske.
Saknar min vän!

Vad ska man ha till kvällsmat idag? Herregud! Samma sak varje dag! Tycker det e såååå tråkigt!
Får väll rota i frysen. Suck...

Om man skulle ta o gå o göra lite kvällsmat då....
Suck....
Ha det så gött, så hörs vi!

Byebye!  ♥              image14     Minna o Anton Maj 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela