Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Måndag igen

Publicerad 2008-06-23 12:44:42 i Allmänt

nu va det måndag igen o det e dax att jobba. Ska jobba kvällen idag så det e ganska lugnt. En vecka kvar sen e det SEMESTER!! Gööööttt!!
Flytta om 8 dagar. Börjar bli lite nervös.
Tänk om man inte kommer att trivas där. Hjälp!!
Fast det e väll bara jag som oroar mig kan jag tänka mig.Sånn e ju jag...

Min utekväll va skit rolig. Jag hade verkligen jättekul.  Jag o Diana o Anna traskade först till T-baren men det finns inget folk där så vi traskade vidare till Banken där det va massa fok o ett jävla ös. =) Där va det skit kul änna tills plåstret Alle kom för att vakta mig.Suck.... Jag blir så irriterad på honom, sa till honom att jag ville gå ut själv, men nää då han skulle ju tvunget hänga efter mig. Så kvällen slutade i att vi blev så satans ovänner! 
Kan bli koko på honom när han gör så, LÅT MIG LEVA ETT EGET LIV OXÅ!! Han kan inte leva sitt liv genom mig! Han kväver mig o det kommer att gå åt helvete! 
Jag e så glad att jag hittat en sån underbar människa som Diana i mitt liv. Hon e så supergo! Tur jag har henne... =)
Sen har jag ju min Alicia o min Jimmy...... =)

Nä dax för att äta lite sen dax att jobba. Alle håller på att packa som satan här. Usch!! Blää!! Va över allt o kollade efter bananlåder men det fanns inga nånstans! :O
Ja ja, kolla igen imorron om det finns då! Annars får vi väll köpa låter!

PUSS 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-23 20:56:53

E glad att jag hittat dig med....

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela