Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Check listan.... =)

Publicerad 2008-06-23 21:10:01 i Allmänt

DU HAR:
(X) en plattång
(X) en locktång
(X) en designer parfym
(X) maskara över 100 kronor
( ) foundation över 200 kronor
( ) ögonfransböjare
( ) olika borttagnings medel
(X) speciellt hårbalsam i flaska
( ) läppglans över 100 kronor
(X) hårinpackningar
( ) bodybutter
(X) bodylotion
 (X) parfym över 300 kronor

TOTALT: 8 poäng

DU:
( ) använder locktång/plattång varje dag
( ) använder foundation varje dag
( ) använder maskara varje dag
( ) använder kajal varje dag
( ) använder läppglans varje dag
( ) använder bodybutter varje dag
(X) använder bodylotion varje dag
( ) använder ansiktsrengäring varje dag
( ) använder hårinpackning varje dag
( ) använder hårspray varje dag
( ) använder ditt gymkort varje dag
(X ) använder dig av frisörens sax varje månad

TOTALT: 2 poäng

DU HAR:
(X) tonat håret
(X) färat håret
( ) hårförlängning
(X) piercat dig
(X) tattuerat dig
(X) hål i öronen

TOTALT: 5 poäng

0 - 10 - naturligtvis naturliga tjejen!
10 - 15 - konstgjord behandlad blomma
15 - 20 - kanariefågel i nordisk miljö
20 - 25 - fryst jordgubbe.
25 - 30 - barbiedocka. i endast plast.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela