Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

5 min över....

Publicerad 2008-06-05 20:47:53 i Allmänt

Sitter på jobbet o har 5 minuter över så jag tänkte skriva nårra rader.
Ja alt e väll bra med mig. Sov ända till kl 12 idag!!!!! :O   Fattar inte hur jag kunde vara så trött men men.... Nu jobbar jag o har 45 minuter kvar på mitt arbetspass. Sen ska jag hem o dricka ett glas vin i trädgården med min man o hans kompis Ricki. Ska bli trevligt faktiskt.
Annars har det väll inte hänt så mycke.
Snart e det flyttning! =) Ska bli kul när man väl e på plats o kan börja packa upp o inreda nya placet. Härligt! Nytt ställe, nytt liv!
Mycke stress nu inför flytt o allt, mycke som ska fixas.
Hinner ju typ bara med att jobba o vara mamma o packa. Men det blir bättre.....
Jobbar lite extra nu oxå innan sem så man har lite extra pengar att röra sig med. Kan vara skönt i sommar. Så man kan hitta på nått kul.
Nä minsann, nu ska jag avsluta detta.
ha det gött
Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela