Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Det går mot jul.....

Publicerad 2008-12-22 17:59:50 i Allmänt

så jag vill passa på att önska er alla en riktigt god jul!!!!

Jag hoppas att ni alla får en härlig jul med massa julklappar, god mat o trevligt folk. Själv ska jag fira jul o Ovesholm med min bror, Frida, Love, Fridas förädrar, Fredrik, Fridas mormor, mamma, Tore, pappa, Alle, Minna & Anton.
 
 
I lördags va jag o min familj i Tomelilla hos min mamma o fira jul med hennes sida av familjen. Vi brukar göra det, en tradition vi har. Vi träffas så sällan allihop så vi brukar samlas innan jul o äta julmat o umgås. Vi har ingen julklappsutdelning. Då hade man blivit ruinerad..... De e ju 25 st!!
Men vi hade jätte trevligt.
Vi sov över o körde hem dagen efter. Så kunde jag oxå dricka julesnapsen. =)

Nä nu ska jag gå o rensa kattalådan. Den luktar inte för gott... Hehe.... Sen ska jag ta ett tag med damsugaren oxå för här e barr som attan ifrån julgranen vi köpte o klädde i fredags.
När vi va på väg hem efter julgransinköpet så gick avgasröret av på mitten! Så det dönade som bara fan när jag körde hem. Väl hemma fick vi ringa till en god vän Isham som fick svetsa ihop bilen provisoriskt till mig så jag kunde komma till Tomelilla dagen efter i en TYST bil. Så nu får vi se hur länge den håller..... Fan me.... Har liksom inte råd att köpa en ny bil nu när Alle e arbetslös igen!
SUCK!!!!

GOD JUL på er alla från fam Berggren/Johansson

   

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-12-22 23:46:48

Det var en fin blandning ni blir i Ovesholm i Jul!!!Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-12-23 18:50:34

God Jul Linda!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela