Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Tack <3 Tusen Tack!!

Publicerad 2008-08-21 12:41:06 i Allmänt

Vänner e de som lyfter en när ens egna vingar inte orkar bära en... sa en underbar människa till mig idag! TACK! Det värmde i mitt hjärta ska du veta. <3
Var lite nedstämd o hade lite ångest över att jag missade min döda kusins 29 års dag igår. Han har varit död sen den 6 okt 2001 och jag har ALDRIG missat en födelsedag eller "dödsdag". Jag har alltid varit vid graven då. Men inte i går....... Men D sa till mig att ha vet att jag har massor just nu med Minna och om han hade velat att jag skulle komma ihåg hans födelsedag så hade han påmint mig. Han har säkert fullt upp med att vaka över Minna nu när hon precis har börjat skolan........
Du är en underbar människa D, tror att Andreas sent dig till mig för att du skulle säga rätt saker till mig när jag behöver det! ;) tack för att du finns...... Vänner som du e guld värda! Tänk om alla hade förstått det!

 Kramizzzzzzz / Linda

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2008-08-21 20:08:00

Tack underbara Linda!! Jag blev alldeles tårögd när jag läste vad du skrivit... E så glad att jag träffat dig och fått chansen att lära känna dig. Du e unik!

Love U

D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela