Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Städ dag idag....

Publicerad 2008-08-12 13:00:41 i Allmänt

Går här hemma o pular i min fina lägenhet o njuter av tillvaron. Minna e hos sin kompis Linnea, o leker.
Ska lämna iväg datorn till Dianas Mats ikväll så den blir fixad. =)
Ska bli skönt att få ha min egna dator igen.

Just nu har jag 10 min kaffe paus. Det måste man ha ibland. Annars överlever man inte. hehe....

Jag har bara damsugning, moppning o sovrummet kvar så det tar MAX 1 timme. Jag har varit snäll o städat Minnas rum idag. vet att jag inte borde det för hon e så pass stor så hon ska fixa det själv. Men idag kände jag för att vara lite snäll o göra det åt henne.
Anton o Alle kommer på torsdag o jag vill att det ska vara snyggt o prydligt då så han slipper att städa det första han gör när han kommer hem. Jag har ju trots allt ledigt så det e väll mitt jobb då?!

Nu kom Minna hem, hon o Linnea hade bråkat. Men det e nog inget allvarligt! Blir nog kompisar igen innan dagen e slut....
=)

Nu ska jag fixa lite midda till mig o Minna.  rester ifrån igår. Spagetti o köttfärssås. Mumma.... :P
Hörs senare maybay
Puzzz

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-12 14:37:57

Dianas Mats??

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela