Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Söndag....

Publicerad 2008-08-31 16:03:11 i Allmänt

Hejsan hoppsan! =)¨
Då va det söndag igen o snart ska man börja jobba o lämna Minna på skolan igen. Suck! Hehe..... Alle o Anton har jag precis lämnat vid bussen. Det e dax för de oxå att åka till jobb/skola.

Min helg har varit mycke trevlig. Tja fredag kväll jobbade jag extra o lika så på lördag till kl 13. Men efter jobbet så tog jag en runda in till city för att handla lite vin o cider inför kvällen. Skulle inom en snabb runda på H&M oxå för att köpa legging, men det slutade med att efter 8 affärer så va jag sur över att jag inte hade hittat något som satt snyggt! Vilken ångest jag hade när jag körde hem. Konstaterade att jag nog måste göra något åt min mage!!!!
Men det blev ett par jeans till Minna, mina legging, och en svart kofta.
Så väl hemma kl 16 bar det bara att kasta sig i badet o börja festspacklingen! För kl 18 skulle jag vara i Fjälkinge på kräftskiva.
Väl på kräftskivan så åt vi massa god mat, paj, kräftor, räkor, massa såser o vitlöksbröd. Det va underbart gott! Å sen satt vi o snackade en massa o hade väldigt trevligt.  Vi va en bunke tjejer o alla va mycke trevliga! Senare blev det kaffe o kladdkaka. Å en massa vi senare så begav vi oss till stan för att dansa de gammla benen trötta på Grand! Tyckte synd om Diana bara som drabbades av en fruktansvärd huvudvärk precis innan vi kom till festen, så hon gick upp o vilade en stud efter maten. Som tur va försvann huvudvärken senare på kvällen o hon kunde bli sitt vanliga härliga jag.
Jag hade skit kul hela kvällen faktiskt! Mycke lyckad fest! TACK! <3
=)

Idag e jag inte så himla pigg kan jag ju säga. Jag e inte bakis men trött som fan e jag. Usch.... Minna e hos en kompis (Linnea). Hon kommmer hem kl 18 för att äta. Så jag får väll strax sätta igång med maten!

Ni får ha det så himla gött! BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela